maandag 23 mei 2011

Truckdriver William

Afgelopen zaterdag had William de dag van z'n leven! Gerards vriend Marvin is truckdriver en heeft een eigen truck. Willam mocht er in zitten en dat vond hij geweldig! Hij wilde er zelfs niet meer uit!

Ik voel me wel heel stoer in zo'n coole truck!!

Check me!


Back up! Even achteruit rijden.

Afgelopen zaterdag was het lekker warm weer en hebben we de hele dag in de tuin gewerkt. Vandaag is het Victoria Day, een soort koninginnedag en gaan we weer lekker verder. Vandaag en morgen zal ik nog wel verder laten zien wat we allemaal gedaan hebben in de tuin.
Nu eerst maar even wat plantjes en zaden voor de groententuin gaan halen!

4 opmerkingen:

  1. yeah, he is a real truck driver!gr ma

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ha Glien!

    Ik zie dat je al weer heel veel blogjes hebt getypt. Erg leuk om te lezen allemaal! Vooral die foto van jou en william op de fiets vind ik grappig! Met je dikke buik.. Kun je het nog volhouden? En William the truckdriver hahaha, heel leuk! We bellen snel weer!

    Grts inge

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Stoer zeg die foto's van William in de truck! Niek heeft pas bij Wim in de vrachtwagen gezeten. Vond hij ook helemaal geweldig! Fijn dat het weer wat beter wordt bij jullie!

    groetjes Lianne

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ah, wat een droppie hé! Leuk dat hij het zo geweldig vindt. Het wordt echt 'n real canadees ventje! Hoest verders met alles? Nog vrij met hemelvaart en pinksteren? Of...gewoon werken...:(

    We mailen/bellen nog wel weer!

    Liefs, Anneke

    BeantwoordenVerwijderen