maandag 16 september 2013

Our trip to Holland

Het lijkt al weer veel te lang geleden, de trip to Holland! Maar gelukkig hebben we hele mooi herinneringen, waar we vaak aan terug denken. Hier een korte impressie van onze vakantie.












Zoals je ziet, hebben William en Sofia ook op en top genoten! We hebben heerlijk gefietst, ontbeten in het bos, heel veel bbq-en, naar de speeltuin, zwemmen, varen in Giethoorn, over de markt geslenterd en gewoon van alledaagse dingen genoten.
Ook ben ik met mijn zusjes en vriendin nog een nachtje naar Haarlem geweest, waar we gezellig hebben gegeten op het strand en Gerard de volgende morgen ophaalden op Schiphol. Het was gewoon super! Maar helaas komt aan alles een eind en veel te snel voor ons gevoel moesten we de koffers al weer pakken. En dat is nog een hele klus! Want tja, als we naar NL gaan en we (vooral ik;-) over de markt lopen, intratuin bezoeken, shoppen bij de Hema en allerlei gezellige winkeltjes inlopen, ja dan zijn de koffers snel te klein...;-)
Maar toen we thuis kwamen, wachtte mij een grote verassing! Gerard had samen met Aline de opening van de kamer naar de keuken groter gemaakt. Dat was wel heel leuk thuiskomen, een goede troostprijs!;-) Maar daarover laat ik de volgende keer meer foto's zien. 
Nu eerst even lekker relaxen op de bank met een kop thee en een nieuwe Ariadne at Home!

2 opmerkingen:

  1. Ha! Leuke foto's weer! En leuke herinneringen ook!! Ben benieuwd naar je volgende blog. We spreken elkaar snel!
    Grts inge

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Meid! Hoe gaat het? Ik kijk uit naar je volgende blog! Liefs Caroline

    BeantwoordenVerwijderen